Polacy coraz częściej wymieniają meble, ale oczekują też od ich producentów bardziej indywidualnego podejścia, a nie masowej produkcji.

Jak pokazują statystyki, Polacy coraz częściej wymieniają meble dlatego, aby sprostać wymaganiom klientów, firmy produkcyjne z branży meblowej muszą kłaść duży nacisk na innowacyjność i inwestycje w maszyny, technologie i rozwiązania. Duża świadomość i otwartość klientów, zmieniające się trendy w aranżacji, chęć dopasowania mebli do własnych oczekiwań i potrzeb oraz moda na indywidualizm to wyzwania dla projektantów, designerów, a w końcowej fazie także dla producentów mebli.

„Klienci poszukują obecnie kompleksowej usługi mebli na wymiar. Nie wystarcza im już zamówienie pojedynczego mebla. Coraz częściej chcą, żeby zaprojektować całe wyposażenie mieszkania. Drugim istotnym trendem jest indywidualizm. Klienci chcą się czymś wyróżnić, są otwarci na świat i zagraniczne trendy oraz coraz bardziej świadomi tego, co oferuje im ten rynek” – mówi agencji informacyjnej Newseria Biznes Mariusz Głogowski, prezes firmy Komandor SA.

Jak będzie zmieniał się rynek mebli w Polsce w najbliższym czasie? Jak w tym trendzie wygląda rynek mebli na wymiar oraz co robią firmy, aby zaspokoić rosnące oczekiwania swoich klientów? Jak to robi Komandor, że od 25 lat cieszy się niesłabnącą popularnością i zaufaniem klientów nie tylko w Polsce, ale także na świecie? 

Tego wszystkiego dowiecie się z opublikowanej 5 czerwca II części wywiadu, jakiego udzielił portalowi Newseria.pl Prezes Komandor SA p. Mariusz Głogowski. https://biznes.newseria.pl/news/polacy-coraz-czesciej,p748522215

Przeglądaj informacje

Facebook
YouTube Blog